درمان در نارسایی کلیه به جز دیالیز چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان در نارسایی کلیه به جز دیالیز چیست

درمان در نارسایی کلیوی به جز دیالیز چیست؟ دیالیز به عنوان یکی از روش های معمول برای درمان نارسایی کلیه، بیمار می تواند کمک به بهتر تسکین علائم بیماری کلیوی زندگی می کنند. اما می تواند این بیماری از علت زمینه ای درمان کند، بسیاری از بیماران می خواهید به آن اجتناب کنند.
آیا درمانی در درمان نارسایی کلیوی به جز دیالیز وجود دارد؟
در واقع، بسیاری از درمان های جدید در درمان نارسایی کلیه وجود دارد، همه آنها را در سنتی چینی Osmotherapy پزشکی است. در میان آنها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از بهترین شناخته شده است، آن را ثابت شده است که اثر و امن در درمان این بیماری است.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان نارسایی کلیه؟
شما می دانید، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در طب سنتی چینی است اما با آن متفاوت است. این نوع از درمان درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و کارآمد است. توسط چهار عملکرد اصلی آن، ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگهای خونی، آن را می توانید گردش خون ترویج و برطرف کردن سموم اضافی از خون.
چه چیزی بیشتر، این نوع از درمان برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه به تدریج مفید است.
از بالا، ما می توانیم مطمئن شوید که طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند جایگزین بسیار خوبی از دیالیز است. اگر شما علاقه مند در آن و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: